FANDOM

Iveco Astra M170.33 WM - terenowy 2-osiowy samochód ciężarowy konstrukcji włoskiej.

Astra

Samochód ten jest produkowany przez przedsiębiorstwo Astra należące do koncernu Iveco. Samochód Astra M170.33 WM wyposażono integralnie w opancerzoną kompozytową kabinę (kapsułę) najnowszej generacji wykonaną z włókna szklanego ze wzmocnieniem stalowym. W kabinie znajdują się trzy miejsca siedzące. Samochód Iveco Astra M170.33WM jest przystosowany do transportu średnimi samolotami transportowymi i koleją. Samochód ten jest także oferowany pod marką Iveco.

Samochód Astra M170.33 jak i cała rodzina pojazdów tej marki to pojazdy od samego początku projektowane i budowane z myślą o użytkownikach militarnych. Dotyczy to zwłaszcza takich norm jak STANAG czy MIL oraz przepisów IATA w kwestii transportu lotniczego. Duża część podwozi i podzespołów Astra jest zunifikowana i kompatybilna w zakresie dochodzącym do 75-80% co jest bardzo istotne w warunkach działań wojennych oraz transportu części zamiennych oraz wymiany modułów pomiędzy poszczególnymi modelami rodziny Astra. Ciężarówka Astra M170.33 charakteryzuje się typowym dla pojazdów militarnych kanciastym kształtem kabiny ułatwiającym montaż opancerzenia oraz jej niską wysokością (2.76 m) istotną jeżeli chodzi o transport lotniczy oraz niską wykrywalność pojazdu na polu walki.
Astra fwjbtg66vuo

Terenowy samochód ciężarowy Iveco Astra M170.33 z zabudową specjalistyczną

Informacje

Dane podstawowe:

  • Państwo: Włochy
  • Producent: Iveco
  • Typ pojazdu: ciężarowy samochód terenowy
  • Liczba miejsc: 3 osoby
  • Prototypy: ...
  • Produkcja: ...
  • Wyprodukowane egzemplarze: ...

Dane techniczne:

  • Silnik: wysokoprężny z turbodoładowaniem, 6-cylindrowy Iveco Cursor 8 o mocy 310 KM
  • Skrzynia biegów: automatyczna ZF 5HP502 lub 16-biegowa, manualna ZF 16S109
  • Pancerz: ...
  • Długość: 6,45 - 7,87 m (w zależności od rozstawu osi)
  • Szerokość: ...
  • Wysokość: 2,76 m
  • Prześwit: 0,43 m
  • Masa własna: ...
  • Masa całkowita: 17 000 kg
  • Prędkość maks.: ...
  • Zasięg: ponad 600 km
  • Zapas paliwa: 300 l

Użytkownicy:

Użytkownik:Dominikier35 2 Lipiec 2013 20:11